Avenue Louise





Gaten vi bor i, Avenue Louise, ligger i et fint shoppingstrøk. Her er det alt fra veldig eksklusive butikker, som Chanel, Burberry, Dior osv (må nok holde meg unna disse), til mer rimelige butikker som Zara, Zara Home, H&M, Petit Bateau (fantastiske barneklær) og Dille&Kamille (masse fint dilldall)

Jeg tuslet en tur i nabolaget i går, og fant en ny favorittbutikk, Pull&Bear. Kjøpte meg noen nye høstsko her. Lett at det blir litt shopping når man er på storbyferie!

Nå skal vi på helgetur til Normandie! Sammen med to kamerater av min kjære som kommer på besøk. Det blir bra. Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar