I går var vi og så på Atomium, som er et "must see" når man er i Brussel. Jeg ble imponert. For en ingeniørkunst og arkitektur! Vi var inne i flere av kulene. Der var det restaurant og kafe, forskjellige utstillinger og utkikkspunkter. Det var gøy å se, og anbefales til de som er i området. Atomium ble bygget for verdensutstillingen i 1958.
Les mer her
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar