Marked
I dag var jeg på marked på
Place de jeu de balle
. Et utrolig stort marked der man kan gå på skattejakt. Anbefales hvis du er i Brussel! Jeg fant to søte skåler fra Edme, og noen plater til Christian. Fornøyd. :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar