Ja!




























Min kjære fridde til meg på lørdag! På en fantastisk strand i Belgia. Jeg føler meg som verdens heldigste!

Forelsket og forlovet.

Kilde

6 kommentarer:

  1. Hurra - og gratulerer! Dere er fine!

    SvarSlett
  2. Gratulere så masse vakre Vibeke! Så moro! Kos dere masse i Belgia, så venter vi på dere når dere kommer hjem! Nyt forelskelsen og forlovelsen... Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerar! Så underbart härligt! :)

    SvarSlett
  4. Hurra! Alle hjerter gleder seg!! Jeg er så glad på dine vegne :) Nyt gleden og lykken over å være nyforlovet og forelsket i Belgia! Helt perfekt jo!

    SvarSlett
  5. så herlig
    heldige deg!!!
    nyt følelsen og hverandre og gled dere til alt som skal komme!!

    beste hilsener fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  6. Takk for alle koselige kommentarer. :)

    SvarSlett