Hurra - og gratulerer! Dere er fine!
Gratulere så masse vakre Vibeke! Så moro! Kos dere masse i Belgia, så venter vi på dere når dere kommer hjem! Nyt forelskelsen og forlovelsen... Klem
Gratulerar! Så underbart härligt! :)
Hurra! Alle hjerter gleder seg!! Jeg er så glad på dine vegne :) Nyt gleden og lykken over å være nyforlovet og forelsket i Belgia! Helt perfekt jo!
så herligheldige deg!!!nyt følelsen og hverandre og gled dere til alt som skal komme!!beste hilsener fraÅpent hus
Takk for alle koselige kommentarer. :)
Hurra - og gratulerer! Dere er fine!
SvarSlettGratulere så masse vakre Vibeke! Så moro! Kos dere masse i Belgia, så venter vi på dere når dere kommer hjem! Nyt forelskelsen og forlovelsen... Klem
SvarSlettGratulerar! Så underbart härligt! :)
SvarSlettHurra! Alle hjerter gleder seg!! Jeg er så glad på dine vegne :) Nyt gleden og lykken over å være nyforlovet og forelsket i Belgia! Helt perfekt jo!
SvarSlettså herlig
SvarSlettheldige deg!!!
nyt følelsen og hverandre og gled dere til alt som skal komme!!
beste hilsener fra
Åpent hus
Takk for alle koselige kommentarer. :)
SvarSlett