
Jeg synes = Oslo er et utrolig bra prosjekt, og det er en av de tingene jeg prøver å støtte. Det er en så fin måte å hjelpe på. Det å gi andre muligheten til å gjøre en jobb, og å tjene penger. Jeg tenker at det kan være med på å gi en følelse av verdighet. Og bladet er veldig bra synes jeg. Mange fine bilder, og også mange fine artikler. Anbefaler alle dere andre til å stoppe opp når dere ser noen som står og selger dette. Det er virkelig verdt å bruke 50 kr på.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar