Jieldé
Foto: Notcot og Hus&Hem, via
trendenser.se
Synes
Jieldélampene
er så fine. Det hadde ikke gjort meg noe å ha en av de i stuen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar